9 Temmuz 2015 Perşembe

Deli Divane Yorumu | kitapmiti



Kitabın Adı : Deli Divane
 (Benden sana ne ?! Senden bana ne ?!)

Yazarı : Nehir Erdem 

Yayınevi : Müptela 

Sayfa Sayısı : 416

Liste Fiyatı : 22,00





"Susmadığın her an, seni öperek susturacağımı söylemiştim Yeliz! Ve bunu yapmaktan asla çekinmeyeceğimi biliyorsun, aksine bu bir zevk olacak..." 
Bir yanda Karadeniz gibi bir adam: Hırçın, öfkeli, mert…
 Diğer tarafta başına buyruk bir deli kız: İnatçı, sevimli, çenebaz… 
"Benim ilk aşkım sensin Memet... Kalbim ilk defa sana attı ve Allah şahidimdir en son yine sana atacak..."
 Ve doludizgin giden bir aşk: Karadeniz kadar hırçın, yaylalar kadar özgür, İstanbul kadar tutkulu…


Herkese yeniden merhaba. Sonunda reading slump tan çıktım.Aslında reading slumptan çıkabilmek için Deli Divane'yi aldım ve gerçektende işe yaradı. Deli Divane'yi ben wattpaddeyken okumuştum.O zaman ismi Benden sana ne senden bana ne idi.Uzun zamandır tekrar alıp okumak istiyordum çok iyi oldu. Nehir Erdem'in diğer hikayelerine de bayılıyorum fakat Deli Divane'nin yeri bende ayrı.

Kitabın konusuna geçecek olursak;Korkut ailesinin küçük kız kardeşleri Yeliz inatçı ve hırçın bir kızdır .Fazlasıyla hırçın kardeşlerine bir ders vermek isteyen abileri Yeliz'i yeni iş ortakları olan Mehmet ile görüştürmek üzere Trabzon'a yollarlar. Mehmet ise memleketine aşık bir adam. Karşılaştıkları andan itibaren didişmeye başlarlar. Mehmet ise Yeliz'in şehirli kızlardan olduğunu düşündüğünden ve bir ders vermek istediğinden yaylaya babaannesinin yanına götürür.Fakat beklediğinin aksine Yeliz babaanneyi kendi babaannesi gibi sever ve ortama uyum sağlar.Yavaş yavaş birbirlerini sevmeye başlayan Yeliz ve Mehmet'i bekleyen olaylar vardır.

Kitap gerçekten de çok eğlenceli zaten bir kaç saat içerisinde de bitiyor. Okurken Yeliz ve Mehmet'in diyaloglarında çok eğlendim.Özellikle babaanneyi gerçekten de çok sevdim.Her okuduğumda aynı tadı bırakan harika bir kitap.Şiddetle öneririm.Özellikle reading slump'taysanız sizi reading slump tan çıkarabilecek bir kitap. 

Bir sonraki yorumlar da görüşmek üzere keyifli okumalar :*


Puanım;

0 yorum:

Yorum Gönder