18 Temmuz 2015 Cumartesi

Seni Sevmek İstemedim Yorumu | kitapmiti


Kitabın Adı : Seni Sevmek İstemedim

Yazar : Fatih Murat Arsal

Yayınevi : Ephesus

Sayfa Sayısı : 575

Liste Fiyatı : 22,00




Yeşil gözlü gizemli adam, o yaşına kadar pek çok güzel kadın görmüştü. 
Ama Pınar kadar güzelini, mücadelecisini, vahşisini görmemişti. 
Ve onu istediğine karar vermesi birkaç saniyesini almamıştı.
Pınar ise bu uzun boylu ve tehlikeli kokan adam kadar cüretlisini hiç görmemişti. 
Ondan ilk andan beri hiç hoşlanmamıştı. Hoşlanması da gerekmiyordu. 
Ne yazık ki modern zorba onu istiyordu ve elde etmeye kararlıydı.
Güpegündüz kaçırılacağına ise asla inanamazdı. 
Ailesini zor durumdan kurtarması karşılığında adam ona el koymuştu. 
Bu çekici adama karşı seçenekleri sınırlıydı...
Ya evlenecek... ya da bir süreliğine onun sevgilisi olacaktı.

"Çok basit!" diye mırıldandı Doğan
"Kurtulmanıza karşılık... istediğim tek şey güzel KARDEŞİN"

Deniz güldü. Acı ama samimi bir gülüştü. " Benden nefret edecek...
Ve senden de! O asla affetmez! En ufak bir fırsatta hayatımızı cehenneme
çevirmeye çalışacak... İntikam alma hırsı asla sönmeyecek!"

"Senden hep nefret edeceğim diye fısıldadı Pınar. 

Çaresizlikten gözleri iyice sulanmıştı ama ağlamayacaktı. Ona bu lüksü vermeyecekti. 

" Her gün bunu yüzüne karşı söylemekten mutlu olacağım...

Anlıyor musun?

Senden tüm kalbimle nefret edeceğim!"



Herkese yeniden merhaba. Bu temmuz ayında bir türlü kitap okuyamadım. Cinder ve Scarlet'ı çok sevmeme rağmen zar zor bitirdim ve en sonunda beni reading slumptan çıkarabilecek bir kitap düşünürken aklıma Seni Sevmek İstemedim geldi. Ben Fatih Murat Arsal ile ilk olarak Seni Sevmek İstemedim kitabıyla tanıştım. Çok aşırı derecede sevdiğim bir yazar oldu. Kitabı daha önce okumuş olmama rağmen aynı heyecan ile okudum.Bir saniye bile elimden bırakamadım ve bir gün içerisinde bitti. Her duyguyu yeniden yaşadım. Kitabın sonlarına doğru yine ağlama krizine tutuldum.



Kitabın konusuna gelirsek; Doğan çok zengin bir işadamıdır ve bir süre devlet için bile çalışmıştır. Oldukça yapılı ve dikkat çeken bir fiziği var . Kendisine borcu olan eski bir arkadaşı olan Deniz'e borcunu ödemesini söylemek için arkadaşının oteline gider ve burada Pınar ile karşılaşır. Pınar ise gazetelerde çapkın olarak nitelendirilir ve kısa bir süre önce abisinin arkadaşı Erdem ile nişanlanmıştır. Doğan ilk gördüğü anda Pınar'a tutulur. Pınar'ın Deniz'in kardeşi olduğunu öğrendiğinde ise eğer Pınar ile evlenmesine müsaade ederse senetleri yırtacağını söyler. Çaresiz kalan Deniz bu teklifi kabul eder. Pınar ise zorla nişanlısından ayrıldığı ve borç yüzünden Doğan'a satıldığını düşündüğü için Doğan'dan etkilenmesine rağmen ondan nefret eder. Evlenme teklifini ise reddeder ve aralarında bir anlaşma yaparlar. Bu anlaşma sürecinde ise birbirlerine yakınlıkları artar ve aşık olmaya başlarlar. Ancak her şey o kadar da kolay değildir. Bir sürü zorluk onları bekler. 

Kitap oldukça akıcı bir şekilde ilerliyor. Karakterlere o kadar bağlanıyorsunuz ki onlarda içinizden biri haline geliyor. Ayrıca kitapta Doğan'ın en yakın arkadaşları olan Tahir,Tamer ve Akın ise gerçekten harika. Fatih Murat Arsal öyle bir dünya kurmuş ki . Bu üç karakterinde hikayelerinin anlatıldığı ayrı kitaplar da var. Kitaptaki her bir karakter önemli yani. Arkadaşlıkları ise fazlasıyla güçlü . 


Beni bıraksanız daha da konuşur anlatırım fakat spoiler vermekten korktuğum için fazla detaya giremiyorum. Mutlaka ve mutlaka okuyun.Zaten Fatih Murat Arsal'ın bir kitabını bile okuduğunuzda devamı geliyor. 

Umarım yorumu beğenmişsinizdir. Bir sonraki yorumda görüşürüz,keyifli okumalar :*




Not : Kitabın şuanda satılan kapağı en başta yer alan kapak diğerleri ise eski basımlarının kapağı.Ben ilk basımını da bulup alabildim. Diğer kitaplarının da ilk basımlarını bulup kütüphaneme en yakın zamanda eklemek istiyorum :)


Puanım;




"üzgünüm."derken birden gülümsedi esmer adam. "Bu ev çok güzel!Ona bakıyordum.Fakat senin kadar güzel bir şeyin karşıma çıkacağını bilseydim,eve hiç bakmazdım bile..."
****
"...Acaba benim gibi zorba...Laf dinlemez..Nefret edilecek...Sana delice tutkun...Senin için her şeyi yapabilecek bir adamla...Hatta ölebilece bir adamla EVLENİR MİSİN ?"
****
"Nefretten sonra.."demişti Natalia havuz kıyısında "Aşk gelirmiş...Bizim orada öyle derler!Önceleri ondan nefret ettiğimi sanıyordum.Hem de öyle böyle değil!Gerçek nefret!...ve sonra onu sevdiğimi anladım.Hem de öyle böyle değil!Gerçek sevgi!...Onu sevdiğimi,aptallığım yüzünden çok geç fark ettim.ve benim yüzümden çok zaman kaybettik.Bundan sonraki yıllarımı onsuz yaşayamam!"
****
"Ne yapıyorsun bakalım?"
"Çalışıyorum!"
"Pöh..Ne önemli!Milyonlarına milyon mu katıyorsun?"
****
"Aşk eğer buysa,ben asla aşık olmak istemem!"

0 yorum:

Yorum Gönder