30 Kasım 2015 Pazartesi

Lola ve Komşu Çocuk Yorumu | kitapmiti


Kitabın Adı : Lola ve Komşu Çocuk
Orjinal Adı : Lola (Anna and The French Kiss #2)
Yazarı : Stephanie Perkins 
Yayınevi : Yabancı
Sayfa Sayısı : 320
Liste Fiyatı : 24.00






"Geçmişinde kalan çocuk, gelecekteki aşkı olabilir mi? Henüz kendini geliştirme aşamasındaki tasarımcı Lola Nolan modaya inanmıyordu... O, kostümlere inanıyordu. Kıyafet ne kadar parıltılı, eğlenceli ve farklı, yani etkileyiciyse o kadar iyiydi. Ve Lola'nın hayatı, özellikle de seksi rockçı erkek arkadaşı varken mükemmele gayet yakındı. Ta ki Bell ikizleri olarak da bilinen Calliope ve Cricket mahalleye tekrar taşınıp Lola'nın derinlere gömdüğünü düşündüğü acı verici geçmişini günyüzüne çıkarana kadar."
Herkese yeniden merhaba. Bugün herkesin uzun zaman çıkmasını beklediği ve çok severek okuduğu Lola ve Komşu Çocuk kitabının yorumunu yapacağım. Lola ve Komşu çocuk öncelikle kapak tasarımı ve çok şık çanta tasarımıyla oldukça güzel ve ilgi çekici. Ciltli oluşu ise ayrı bir güzel.
Bende uzun zamandır istiyordum kitabı ki İngilizce olarak alıp okumayı bile planlamıştım.Daha sonra çevrileceğini duyunca bekleyip çevirisini almaya karar verdim. Tam alacakken de fuar da çantasının da verileceğini öğrenip yine bekledim. vee sonunda fuarda çantasıyla beraber aldım. Okumaya başlayınca hemen bitirebileceğiniz bir kitap olmasına rağmen sınavımın olması ve hasta olduğumdan dolayı bir türlü bitiremedim.
Kitabı genel olarak sevdim. Eğlenceli ve farklı bir kitaptı. Karakterleri bana çok orijinal geldi. Lola karakteri oldukça sevimli ve modaya değil kostümlere inanıyor. Kostümlerini kendinin hazırlaması çok hoşuma gitti. Okurken zaman zaman Lola'ya kızsam da yine de sevdim. Cricket karakteri ise klişeleşmiş bad boy karakterlerinden tamamen uzakta çok iyi bir karakter. Sevgisi ise inanılmaz hoşuma gitti.
Dediğim gibi kitabı genel olarak sevdim. Ama çok aşırı derece de de sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Şiddetle tavsiye edebileceğim bir kitap olmasa da güzeldi. :)
Bir sonraki yorumda görüşmek üzere keyifli okumalar :*
Puanım;


0 yorum:

Yorum Gönder