3 Mart 2016 Perşembe

Tehlikeli Temas Kitap Yorumu | kitapmiti

Kitabın Adı : Tehlikeli Temas (Rosemary Sahili 1)
Orjinal Adı : Fallen Too Far
Yazarı : Abbi Glines
Yayınevi : Pegasus
Sayfa Sayısı : 256
Liste Fiyatı : 22.50


Blaire Wynn’in en son istediği şey babasının yeni ailesinin yaşadığı Florida’daki Rosemary Sahili’ne taşınmaktır. Ancak seçim şansı yoktur. Bir hastalık yüzünden ölen annesi, ardında yüklü borçlar bıraktığı için Blaire’in Alabama’daki çiftliği elinde tutması mümkün değildir. Koltuğunun altındaki tabancayla kamyonetini zengin sahil kasabasına çeken Blaire buraya asla uyum sağlayamayacağını bilmektedir. Babasının Paris’e gittiğini ve onu yeni üvey kardeşi Rush Finlay’le yalnız bıraktığını öğrenince daha büyük bir hayal kırıklığı yaşar. İnsanları hor gören, hiçbir şeyden pişmanlık duymayan, adı çıkmış bir rock yıldızının oğlu olan Rush yakışıklı olduğu kadar şımarıktır da… Ve Blaire’i gördüğü anda genç kızın kanına girer. Yaz ayları ilerledikçe genç kadın, Rush’ın asla tahmin etmediği yanlarını görecek ve birbirlerine karşı hisleri görmezden gelemeyecekleri kadar güçlenecektir. Ancak Rush, Blaire’in tüm dünyasını yıkacak bir sır bilmektedir. Blaire genç adamın tehlikeli temasına kendini kaptırmadan önce bu gizemi ortaya çıkarabilecek midir?

“En sevdiğim Abbi Glines kitabı olarak listemin zirvesine yerleşti.” Colleen Hoover





Herkese uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Bugün sizlerle uzun zamandır okumak isteyip daha yeni okumaya fırsat bulabildiğim Abbi Glines'ın Tehlikeli Temas (Fallen Too Far ) adlı kitabını yorumlayacağım.


Kitabı bir gecede okuyup bitirdim. Zaten oldukça kısa ve okunması kolay bir kitap. Üstüne kendisi de güzel olunca bir solukta bitiyor. :) Gelelim kitabımızın konusuna; Blair Wynn 19 yaşında ve annesini kaybedeli 3 yıl olmuştur. Kimsesi kalmadığı için 5 yıl önce kendilerini terkeden babasının yanına gitmeye karar verir. Ancak gittiğinde babasını bulamaz. Çünkü babası yeniden evlenmiştir ve karısıyla beraber bir tatile çıkmıştır. Ve babasının yeni eşinin oğlu Rush ile karşılaşır. Rush ilk başta Blair'i hiç istemez ancak gidecek bir yeri olmadığını anladığında ona ailesi dönene kadar yanında kalmayı teklif eder. Böylelikle Rush ile Blair arasındaki ilişki bir nevi başlamış olur :D  Blair'den uzak durmaya çalışan Rush ne kadar başarılı olabilecektir? Tabii bir de daha Blair'in öğrenmesi gereken sırlar vardır.


Kitabın genel olarak konusu bu şekilde. Tabii ki de hepsi bu değil. Blair ve Rush 'ın aileleri arasındaki sır ve daha fazlası kitaba bizi oldukça bağlıyor. Rush ile Blair arasındaki aşkı da unutmamak gerek tabii ki. Açıkçası -muhtemelen kitabı okuyan her kız gibi- Rush'a fazlasıyla tutulduğumu söylemeden geçemeyeceğim. Blair 'e olan davranışları ve duygusallığıyla beni fazlasıyla etkiledi. Dövmeli oluşu da ayrı bir artı oldu :D Rush'ın aşık halleri o kadar sevimliydiki okurken eridim diyebilirim. Kıskançlıkları ve ufak öfkeleride oldukça güzeldi. Kitaplarda genelde kız karakterleri çok benimseyip sevemem ancak Blair'ın kenidini savunuşu ve bazı konulardaki davranışları Blair karakterini oldukça sevmemi sağladı.


Son olarak yazarın dilinden ve kapak tasarımından bahsetmek istiyorum. Ben kapak  tasarımını oldukça beğendim. Ebook olarak okuduğum için maalesef kitaplığımda bulunamayacak ama belki ileriki zamanlarda dayanamaz alırım bilmiyorum. Yazarın dili ise oldukça akıcıydı. Okurken beni rahatsız eden bir yazımı yoktu. Kısacası kitabı her şekilde sevdim. :D ve tabii ki de serinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum.Zaten kitap öyle bir yerde bitti ki ikinci kitabı oldukça merak ediyorum. Üçüncü ve dürdüncü kitaplarının da henüz çevrilmemiş olması beni üzdü ama bu gidişle ingilizce olarak okuyacağım. :/  Bir kaç blogger ın yorumlarında diğer kitaplarında oldukça güzel olduklarını okudum. Bu da sabırsızlığımı iyice artırdı :D


Bir sonraki yorumda görüşmek üzere keyifli okumalar :*

 Puanım;

0 yorum:

Yorum Gönder