1 Ağustos 2015 Cumartesi

Temmuz Ayında Okuduklarım | kitapmiti




Temmuz ayında maalesef ki 9 kitap okuyabildim.Reading slumptaydım ve hiç okuyamadım.:(
Yinede okuduğum kitapları fazlasıyla sevdim.
(kitapları soldan sağa doğru okuma sırama göre dizdim.)

1. Alena Graedon - Kelime Avcısı   ★★☆   Yorum 
2. Nehir Erdem - Deli Divane  ★★★★★    Yorum 
3. Marissa Meyer - Cinder   ★★★★★    
4. Marissa Meyer - Scarlet   ★★★★★
5.  Fatih Murat Arsal - Seni Sevmek İstemedim   ★★★★★   Yorum 
6. Amy Plum - Benim İçin Öl   ★★★★★  Yorum 
7. Betül Güçlü - Süper Dadı   ★★★★★  Yorum 
8. Philippa Gregory - Boleyn Kızı  ★★★★☆  Yorum
9. Meltem Lian Özüt - İhanetini Fısılda   ★★★★★  Yorum

Not : Marissa Meyer'ın Cress adlı kitabı da bittikten sonra bir seri yorumu yazmayı düşünüyorum.Yazdıktan sonra linklerini eklerim. Boleyn Kızı ve İhanetini Fısılda kitaplarınında yorumları hazır fakat son bir düzenleme yaptıktan sonra ekleyeceğim. En kısa zaman da onlarında linkini eklerim.

0 yorum:

Yorum Gönder