1 Ağustos 2015 Cumartesi

Boleyn Kızı Yorumu | kitapmiti


Kitabın Adı : Boleyn Kızı

Orjinal Adı : The Other Boleyn Girl

Yazarı : Philippa Gregory

Yayınevi : Artemis 

Sayfa Sayısı : 820

Liste Fiyatı : 29,00






Bir kralın aşkı için birbiriyle savaşan iki kız kardeşin hikâyesi..

Mary Boleyn, on dört yaşında, masum bir kız olarak kraliyet sarayına geldiğinde, VIII. Henry'nin gözlerini kamaştırır. Gördüğü ilgiyle tüm varlığı alt üst olan Mary, hem altın prensine aşık olur, hem de gayrıresmi kraliçe olarak her geçen gün artan rolüne. Ancak öyle bir an gelir ki, kralın kendisine olan ilgisi gittikçe sönmeye başladığında, ihtiraslı planlar yapmakta olan ailesinin piyonuna dönüştüğünü fark eder ve en yakın arkadaşından uzaklaşmaya ve rekabet etmeye zorlanır: Kız kardeşi, Anne Boleyn'den. İşler iyice çığırından çıktığında ailesine ve kralına baş kaldırması gerektiğinin farkına varır ve kaderinin iplerini kendi eline alır.

Son derece zengin biçimde işlenmiş, etkileyici bir aşk, seks, ihtiras ve intikam masalı. Boleyn Kızı, Avrupa'nın en heyecanlı ve gösterişli saraylarından birinin tam kalbinde yaşamış, sıradışı eğilimleri ve ihtirasları olan, içindeki sesi dinleyerek varlığını sürdürebilmiş bir kadını tanıştırıyor dünya okuruna.

Gregory'nin artistik ehliyeti sağlam yerden, bu belli, bir kurmaca yazarı olarak ortaya çıkaramayacağı hikâye yok.
-Times

Tarihi romanslara düşkün okur için nefis bir deneyim olacak.
-Publishers Weekly

Tudor Hanedanı’nı ortaya seren, sürükleyici bir roman. Hatta son yılların en çarpıcı tarihi romanı!
-Daily Mail



   Herkese yeniden merhaba. Boleyn Kızı'nın yorumu ile karşınızdayım. Bu kitabı Çağla ile beraber okuduk.Onun yorumuna da bakmayı unutmayın . Kitabımın başına gelmeyen kalmadı okurken. Fazla kalın bir kitap olduğundan okurken baya zorlandım. Bir de hayatımda ilk defa bir kitabımın üstüne çay döküldü. Oturup ağlayacaktım çok moralim bozuldu :(

    Kitaba gelecek olursak. Tarihi aşk romanlarından. Ama bugüne kadar okuduğum tarihi aşk romanlarının en entrikalısıydı. İlk başta buna sinir olmuştum ama o kadar çok sardı ki anlatamam. 2 gün de hemen bitti. Bir de bu iki günde araya farklı bir kitap ta katıp bitirdim. Kitap fazlasıyla uzun bir dönemi anlatıyor o yüzden kitabın konusundan bahsetmedim bu sefer. Bir yerden spoiler verebilirim çünkü.

  Anne karakterine oldukça sinir olduğumu da söylemeden geçemeyeceğim. Fazlasıyla hırslı bir karakterdi. Hırsı yüzünden başlarına gelmeyen kalmadı zaten.Kitaba 4 yıldız verdim. 1 yıldızı kırma sebebim ise ortalarında bir süre beni fazla sıktı. Belki de kalın  bir kitap olduğundan dolayı sıkıldım ama gerçekten fazla boğmuştu. Sonradan toparlasa da 1 yıldızı kırdım.

  Şuan yazarın iki kitabı daha var elimde.Kraliçenin Soytarısı ve Öteki Kraliçe. Okumam gereken kitaplar bittikten sonra onları da hemen okuyup bitireceğim.

    Biliyorum fazlasıyla kısa bir yorum oldu o yüzden kusura bakmayın.Ama detaylı anlatsaydım da bir yerden mutlaka spoiler verecektim :(

     Bir sonraki yorumda görüşmek üzere keyifli okumalar :*

Puanım;



0 yorum:

Yorum Gönder