9 Ağustos 2015 Pazar

TBT 2.Tur | İhanetini Fısılda Yorumu | kitapmiti

Kitabın Adı : İhanetini Fısılda

Yazarı : Meltem Lian Özüt

Yayınevi : Dex

Sayfa Sayısı : 428

Liste Fiyatı : 25,00









"Ahh birtanem, keşke şimdi gözlerini açabilsen ve her şey yoluna girse." Ben zaten uyanığım ve seni duyabiliyorum! Tıpkı bir ölü gibi hareketsiz yatıyordu Berrak. Herkes onun için sonun geldiğine inanıyordu. Biri hariç...

Berrak dünyaca ünlü bir modeldi, kıskanılacak bir hayatı vardı. Ve bir gece trafik kazası geçirdi. Kendine geldiğinde dört gün geçmişti, her şeyi duyabiliyordu ama kimse bunun farkına varmıyordu. Bir süre sonra garip, psişik bir güç keşfetti zihninin karanlıklarında...

Ve ardından kapılar aralandı... büyük ihanetler aydınlandı...



   Herkese yeniden merhaba. Titan Blog Turu'nun ikinci kitabı olan İhanetini Fısılda'nın yorumu ile karşınızdayım. Öncelikle uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı ve turunu yapmak gerçekten çok güzel oldu. Neredeyse kitabın her yerini işaretleyecektim. Yazar her bölümün adını güzel bir sözle yapmış ve gerçekten de bayıldım. Eğer blog turumuzun instagram sayfasına bakarsanız alıntıları da görebilirsiniz. :) Kapak tasarımına oldukça bayıldım. Mavi ve beyazın uyumu gerçekten çok hoş olmuş. İlk başta sayfaların çok ince olmasına takmıştım ama sonradan çokta rahatsız edici gelmedi. 



     Kitaptan kısaca bahsetmek gerekirse; Berrak bir model ve bir gün sevgilisi Ulaş ve yakın arkadaşı Özenç ile beraber bir partiden dönerken kaza geçirirler. Ulaş ve Özenç küçük sıyrıklarla atlatmıştır kazayı fakat Berrak o kadar da şanslı değildir. Komaya girer ve herkes komadan çıkamayacağına inanır. Fakat kimsenin bilmediği bir şey vardır.Berrak komada olmasına rağmen etrafında yaşanan her şeyi duyabilmektedir. Yakınlarının tüm ihanetlerini öğrenir ve kime güveneceği konusunda büyük bir endişeye düşer.


    Kitabın temel konusu bu. Ben karakterlere fazlasıyla bayıldım. Daha doğru Berrak,Özenç ve Bora'ya . Bu üç karakter gerçekten de harikaydı. Hikaye oldukça merak uyandırıyor ve kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Ben elime aldığım gibi bitirdim. Başta da dediğim gibi kitabın içerisinde öyle güzel sözler var ki aşık oldum kitaba. Favori kitaplarımın arasına girmeyi başardı :D Yazarın dili biraz değişikti. Kesinlikle kötü değildi. Benim hoşuma gitti ama herkes sevmeyebilir. Yine de oldukça akıcı giden bir kitaptı. 


   Bir Türk yazarın böyle harika bir kitap yazması beni çok sevindiriyor. Belki biraz abartmış olabilirim ama gerçekten de çok sevdim. Mutlaka ve mutlaka okuyun derim. Hatta tur hesabında yapılan çekilişe de katılın belki size çıkar :)


   Son olarak Dex yayınlarına bu güzel kitabı okuyabilmemiz ve turunu yapabilmemiz için sponsor olduğundan dolayı teşekkürlerimi iletiyorum.


   Bir sonraki yorumda görüşmek üzere, keyifli okumalar :*



Puanım;






0 yorum:

Yorum Gönder