8 Ağustos 2015 Cumartesi

Çirkin Aşk Yorumu | kitapmiti

Kitabın Adı : Çirkin Aşk 

Orjinal Adı : Ugly Love

Yazarı : Colleen Hoover 

Yayınevi : Epsilon 

Sayfa Sayısı : 368

Liste Fiyatı : 22,50







Tate Collins havayolu pilotu Miles Archer'la tanıştığında, bunun ilk görüşte aşk olduğunu düşünmez. Birbirlerini arkadaş olarak görecek kadar bile iletişim kurmazlar. Tate ve Miles'ın tek ortak noktası birbirlerine karşı inkâr edilemez bir çekim hissetmeleridir. Tutkularını açıkça ortaya koyduklarında, kusursuz bir planları olduğunu anlarlar. Genç adam aşk peşinde değildir, genç kadının ise aşka ayıracak vakti yoktur, geriye sadece seks kalır. Tate, Miles'ın ona sunduğu iki kurala uyduğu sürece anlaşmaları şaşırtıcı bir şekilde sorunsuz olacaktır.

Asla geçmişim hakkında soru sorma. Bir gelecek bekleme. İdare edebileceklerini düşünürler, ama çok geçmeden bunun hiç de kolay olmadığını anlarlar.

Kalplere sızılıyor.
Sözler bozuluyor.
Kurallar çiğneniyor.
Aşk çirkinleşiyor.




Herkese yeniden merhaba. Çirkin Aşk kitabının yorumu ile karşınızdayım. Çevrilmesini uzun zamandır beklediğim ve merak ettiğim bir kitaptı. Umutsuz kitabından sonra Colleen Hoover okumamaya karar vermiştim ama Çirkin Aşk'ı fazlasıyla merak ediyordum. Ben de dayanamadım aldım.Kitabın orjinal kapağıyla çevrilmesi çok hoşuma gitti. Kapağını fazlasıyla beğendim. Oldukça sade bir kapak tasarımı var. Mavi oluşu da başka bir artısı tabiiki de . 
Kitabın konusuna gelecek olursak. Tate Collins kardeşi Corbin'in yanına taşınır ve burada Corbin'in yakın arkadaşı ve karşı komşusu olan Miles Archer ile tanışır.Miles ve Corbin birer pilot. Tate ise hemşire. Tabii ki de Miles ve Tate arasında karşı konulmaz bir çekim oluşuyor. Fakat Miles'ın aşık olmaya ve sevmeye hiç niyeti yoktur. Aralarındaki ilişkiye 2 kural koyar. Geçmiş hakkında soru sormamak ve hiç bir gelecek beklememek. 

Kitap ta bir bölüm günümüzden Tate'in dilinden bir bölümde Miles'ın dilinden 6 sene öncesini anlatıyor.Bölümler sırayla bu şekilde ilerliyor. Miles'ın geçmişi hem çok güzel anılarla dolu hem de fazlasıyla hüzünle. Miles ve Tate'e bayıldım. Zaten kitaba başlamadan önce bile Miles karakterini fazlasıyla seveceğimi biliyordum. Colleen'ın Umutsuz kitabı beni çok hayal kırıklığına uğratmıştı ama bu kitabını kesinlikle sevdim. Umutsuz'u sevemememin nedeni karakterlerini sevmemem olabilir. Çünkü yazarın dili oldukça akıcı ve güzel.

Corbin,Miles ve Ian ekibine bayıldım.Hepsi de çok güzel karakterlerdi. Ian ve Miles'ın geçmişten gelen arkadaşlıkları da çok güzeldi. Kitapta ilerledikçe Miles'ın yaşadıkları nedeniyle fazlasıyla üzüldüm. Kendim yaşamış gibi hissettim hatta.




Ugly Love 'ın bir süre sonra Nick Bateman'ın başrolünü üstlendiği bir sinema filmi de çıkacak hatta trailerı yayınlandı bile.
 Filmin çok sevdiğim afişini bulamadım. Eğer bulabilirsem mutlaka ekleyeceğim. 
Nick yanda gördüğünüz gönderi ile filmin çıkacağını duyurmuştu. Sanırım kitabı bu kadar merak ettiren de bu oldu.Nick'e karşı fazlasıyla bir sempatim var :D










Puanım 


0 yorum:

Yorum Gönder