30 Haziran 2015 Salı

Haziran Ayı Kitap Alışverişim | stealthreader

      Selam millet. Bugün size Haziran boyunca aldığım kitapları göstermek istiyorum. Bu ay farklı yerlerden farklı zamanlarda alışverişler yaptım. Öncelikle bataim Gizem'in (kitapmiti) bana aldığı kitaplarla başlamak istiyorum. Gözlerindeki Canavarı Gizem okumuştu ve çok beğenmişti. Bu yüzden bana da almış ve yanında Golem ve Cin'i de yollamış^^ 
      Hepsiburada'dan verdiğim kitaplık siparişinin yanında 25TL'lik hediye çekimi kullanarak Kağıttan Kentler'i ve Günahkar'ı aldım. Kağıttan Kentler'i filmi çıkmadan önce okumak için aldım. Günahkar'ı ise Rizzoli&Isles serisine devam etmek istediğim ve Tess hastası olduğum için aldım. Bu 2kitabı da uzun zamandır istiyordum fakat hep son anda sepetten çıkarıyordum. Sonunda alabildim. Hepsiburada Kağıttan Kentler'in temin süresinde gecikme yaşadığı için bana 10TL'lik hediye çeki verdi ve ben de bu çekle Asla Yapma kitabını aldım. Kargo parasıyla beraber 9TL civarı tuttu ve bana bedavaya gelmiş oldu.
      Gece ile Şafak ve Tutkulu Notalar Gizem'le birlikte okumak istiyorduk. Bu yüzden bu 2kitabı da onunla beraber aldık.
      Son olarak d&r alışverişim var. Yanda gördüğünüz kitapların hepsini d&r'dan 120TL civarına aldım. Kusursuz Kimya ve Yarın Biri Ölecek 5TL indirimindeydi, görünce hemen sepete ekledim. Diğer kitaplar ise zaten listemde olan istediğim kitaplardı. Pegasusları %32lik bir indirimle aldım. İki Hayat Arasında ise 13Tl'ydi sanırım. Zaten çok merak ediyordum, fiyatı uygun görünce alıyım dedim.
      Benim Haziran alışverişim bu kadardı. Bu ay tam 15kitap kitaplığıma eklenmiş oldu^^






       



























0 yorum:

Yorum Gönder