27 Haziran 2015 Cumartesi

Gece İle Şafak Yorumu | stealthreader

Kitabın Adı: Gece İle Şafak
Yazarı : Fatma Erdek
Yayınevi : Ephesus
Sayfa Sayısı : 523
Liste Fiyatı: 25.00









     Karanlıkta bile gören gözdü yürek. Bir kez bağlandığında iz sürüyordu. Onlar sevgiyi de acıyı da birlikte yaşamışlardı. Büyüklerin dünyasında kötülüğün kurbanı olmuş, kaderin savurduğu farklı yönlerde kaybolmuşlardı. Yıllar geçmiş, yaşamlar değişmiş, dile getirilemeyen acılar karanlıklarda hapsolmuştu. Ancak bir gerçek vardı ki; aynı ateşte yanan yürekler, biraz örselenmiş, biraz olgunlaşmış olsa da birbirini tanıyordu.
      Fakat hayat bu kez onlara farklı roller çizmişti. Gece intikam ateşiyle yanan bir kadın... Şafak sevdiği kadını korumak için kendinden vazgeçmeye hazır bir erkek... gerçeği ararken, aşkın ve tutkunun esiri olan iki yürek... 
      Bir yandan dar, çıkmaz sokaklar, birbirine yaslanmış gecekondular, benzer yazgılar, yüzler, insanlar...
       Diğer yanda karanlığa sahte ışıklar yakan sazlı sözlü mekanlar, suçlar, suçlular, hem sefil hem de göz alıcı hayatlar...
      TEHLİKENİN KOYNUNDA, SIRLARLA ÇEVRİLİ DERİN BİR AŞK HİKAYESİ OKUMAYA HAZIR MISINIZ?



Selam millet! Yine bir kitap yorumuyla karşınızdayım. Gizem'le beraber okuduğumuz Gece ile Şafak'ı yorumlayacağım sizlere. Öncelikle her zamanki gibi kısaca konusundan bahsetmek istiyorum.
      Aslında konusunu spoiler vermeden anlatmak zor. Çünkü bütün olaylar birbiriyle bağlantılı. Kısaca şu şekilde özetleyebilirim. Assolistimiz Gece Çakır'ın mekanında çalışmaya başlar. Aslında amacı çok farklıdır. Mekanda Çakır için çalışan Şafak ile tanışır ve zamanla ona karşı bir şeyler hissetmeye başlar. Şafak da ona karşı boş değildir fakat beraber olmalarını engelleyen birçok neden vardır. İkisininde ilerleyen zamanlarda öğrendiğimiz bazı sırları vardır.
      Kitap hem geçiş zaman hem de günümüzde geçiyordu. Yani ara ara geçmişe dönüşler vardı. Bu dönüşlerde karakterlerimizin sırları yavaş yavaş ortaya gün yüzüne çıkıyordu. Bu yüzden o bölümleri daha heyecanlı buldum ben. Ama kitap baştan sona heyecanlıydı, hakkını yiyemem. Elimden bırakamadım resmen. Şu bölümü okuyup bırakayım diyorum, sonra bir bakıyorum aradan kaç bölüm geçmiş hala okuyorum. Ee haliyle kısa bir sürede bitirdim kitabı. Tabii bunda yazarın anlatımının da etkisi büyük. Okuyucuyu sıkmayan, gayet akıcı bir kalemi var yazarımızın.
       Sondaki olaylar tahmin edilebilirdi ama yine de sevdim. Beni rahatsız etmedi bu durum. Önceden tahmin etmiş olmama rağmen heyecanla okudum o kısımları da. Kurgunun orjinalliği o açığı kapatmıştı bana göre.
      Karakterleri ayrı bir sevdim. Gece  çok güçlü bir karakterdi bana göre. Kitaplarda güçlü kız karakterleri sevdiğim için Gece favorimdi. Tabii Şafak'ın yeri ayrı. 

      Her yönden sevdiğim bir kitap oldu yani. Herkese tavsiyemdir. Okuyun, okutun!!     



Puanım:



      

0 yorum:

Yorum Gönder