27 Haziran 2015 Cumartesi

Tutkulu Notalar Yorumu | stealthreader


Kitabın Adı: Tutkulu Notalar
Orjinal Adı: Backstage Pass (Sinners on Tour #1)
Yazarı: Olivia Cunning
Çeviri: Tuba Özkat
Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı: 431
Liste Fiyatı: 20.00






Müzik hiç bu kadar ateşli olmamıştı!

Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.

Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...
Seksi psikolog Myrna Evans "Günahkârlar" ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrna'nın elde etmek istediği tek adam Brian'dır...
İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacaklardı...
Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız!

      
      Selam arkadaşlar. Günahkarlar Turnede serisinin ilk kitabı olan Tutkulu Notalar yorumu ile karşınızdayım. Bu kitabı Gizem'le birlikte okuduk. Şuan fark ettim de bu aralar hep Gizem'le beraber okumalar yapıyoruz ve çok keyifli oluyor. Onun Tutkulu Notalar yorumuna da bakmayı unutmayın!
     İlk başlarda kitaba da Myrna'ya da sinir oldum. Kızımızdaki rahatlık kimsede yok. İş çıkışı otelde odasına giderken Günahkarlar grubunu görüyor, yanlarına oturuyor ve bir süre sonra Brian'ı odasına davet ediyor. Ben de okurken şok geçiriyorum tabii. Sonra yaklaşık 100sayfalık kısımda onların yataktaki maceraları anlatılıyor. Evet, kitap erotik, ki zaten bunu baştan bilerek okumaya başlamıştım ama olayın bu kadar uzun tutulması beni biraz rahatsız etti. Bu 100 sayfayı atlattıktan sonra işler normale dönüyor. Yine yatakta geçen bölümler var tabii ki ama normal düzeyde. Bir de sonlara doğru birkaç bölüm vardı beni rahatsız eden ama onun dışında kitap güzeldi. Turnedeki ve konserlerdeki maceralarını çok sevdim. Çok güzel espriler vardı ve dolayısıyla kitabı çoğunlukla gülerek okudum. Özellikle Eric'in şakalarına ve sululuklarına bayıldım. Sanırım en çok Eric karakterini sevdim. Serinin her kitabı bir karakteri anlattığı için en çok merak ettiğim kitap Eric'i anlatan 4.kitap. Ama seriye devam eder miyim bilmiyorum çünkü normalde +18 kitaplar beni rahatsız etmez fakat bu kitapta o durumlar fazlasıyla vardı ve grup olayı falan bana fazla geldi. Buna rağmen bu kitapta yaş sınırı bile yok. Mesela Grinin Elli Tonu bunun yanında hiç. Ben onu okurken hiçbir bölümde rahatsız olmamıştım ama bu kitap daha farklı. Bu yüzden almadan önce bu konuya dikkat edin ve tekrar düşünün. Ama ben bu bölümlerden puan kırmayacağım. Puanı kırma sebebim Myrna karakterini çok itici bulmam. Onun dışındaki tüm karakterleri çok sevdim. Başta dediğim gibi en çok Eric'i tabii ki. Brian'ın da hakkını yiyemem o da çok sevdiğim bir karakter oldu. Seriyi okuyanlar genelde Trey'in anlatıldığı kitabı merak ediyormuş fakat ben de durum biraz farklı oldu.
      Kitap çok heyecanlı, maceralı olmasa da kendini okutturuyor. Yazarın çok akıcı bir dili var ve hiç sıkılmadan, bunalmadan okuyorsunuz. Bir bölüm okuyayım bırakacağım diyerek elinize alıyorsunuz kitabı ve bir bakıyorsunuz 100sayfa okumuşsunuz. Tabii bu  durumda çevirmenin de katkısı büyük. Kötü çeviri vakalarıyla çok karşılaşıyoruz son dönemlerde ama bu kitap öyle değildi. Çok güzel bir çevirisi vardı bence. Bu da kitabı beğenmemde bir artı.

      Merak edenler için:
      
Puanım:

0 yorum:

Yorum Gönder