11 Haziran 2015 Perşembe

5 Film Önerisi | kitapmiti

Herkese yeniden merhaba.Film izlemeyi de kitap okumak kadar seven birisiyim ve güzel film seçmek bazen ölüm gibi olabiliyor. O yüzden bende favorilerimde olan 5 filmi sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz.

1) The Best Of  Me (2014)
The Best Of Me filmini ben tumblrda bir gifini gördükten sonra merak edip izledim.2014 yapımı film iki liseli aşık olan Amanda ve Dawson ı anlatıyor. Fazlasıyla duygusal ve güzel bir film.İlk izlediğim günden beri ara ara tekrar izliyorum.Ayrıca filmin kendisi kadar soundtrackları ve oyuncuları da harika.Buarada unutmadan söyleyeyim. Film Nicholas Sparks'ın The Best Of Me adlı romanından uyarlama. Kitabın çevirisi henüz yapılmamış ama yapılacağını umuyorum.

2)I Origins (2014)

I Origins filmi moleküler biyolog Ian ve arkadaşlarının insan gözünün evrimine dair yaptığı araştırmayı konu alıyor. Bir nevi reenkarnasyon da anlatılıyor. Film gerçekten çok ilginç ve şaşırtıcı.

3)Love,Rosie(2014)

Bu filmi artık izlemeyeniniz yoktur sanırım. Ama gerçekten çok seviyorum. Oyüzden koymasam olmazdı.5 yaşından beri çok yakın arkadaş olan Rosie ve Alex 18 yaşında bazı sebeplerden ötürü uzaklaşmak zorunda kalıyorlar. Ama yıllar sonra bile aynı hislerle birbirlerine dönüyorlar. Love,Rosie filmi Cecilia Ahern in Where Rainbows End adlı kitabından uyarlama.Hala izlemediyseniz hemen izlemenizi öneririm.

4)Stuck İn Love (2012)
Bu filmi bir youtuberın önerisi ile izledim ve gerçektende bayıldımm.Bu filmde hem Love,Rosie filminin Rosie si hemde The Best Of Me filminin Amanda sı oynuyor.İkisinede zaten bayıldığım için filmi sevmesem olmazdı. Film bir yazarın eski karısı ve çocuklarının aşkla geçen bir yıllarını anlatıyor. 3 neslin birden anlatılması gerçekten çok güzel.Filmden sıkılmıyorsun hep farklı olaylar gelişiyor. 

5)The Duff (2015)


Ve son olarakta geçen gün izlediğim The Duff filmi. Ben bu filmi çıkacağını duyduğum ilk günden beri merakla bekliyordum. Başrol oyuncusu Robbie Amel i çok sevdiğim için bekliyodum daha çok ama filme de bayıldım. Film de son sınıf öğrencisi olan Bianca nın dış görünüşüyle ilgili bir sorunu yoktur aslında.Ancak bir gün şişman ve çirkin olarak bahsedildiğini öğrenir. Ve tabii ki de olaylar gelişir. Bu film gerçekten de her şeyin dış görünüş olmadığını öğreten harika bir film. Oldukça da eğlenceli. Kesinlikle izleyin derim :D
 Trailer : http://www.sinemalar.com/film/227568/the-duff

0 yorum:

Yorum Gönder