10 Haziran 2015 Çarşamba

Aşık Olmak İşin Kolay Yanı Ya Sonrası Yorumu | kitapmiti



Kitabın Adı : Aşık Olmak İşin Kolay Yanı Ya Sonrası 

Orjinal Adı : The Two Of Us

Yazarı : Andy Jones

Yayınevi : İndigo

Sayfa Sayısı : 432

Liste Fiyatı : 20,00







     Ben William Fisher.Size her şeyi bütün ayrıntılarıyla anlatacağım,hem de en başından. Onu görür görmez düşündüğüm ilk şey hayatımın kadını olduğuydu. İlk başta,tıpkı aşık olan her insan gibi ayaklarım yerden kesilmişti. Her şey mükemmeldi,adeta birbirimiz için yaratılmıştık.Sonrası mı? Sonrasında işlerin pek de düşündüğüm gibi gittiği söylenemez... Anlatacaklarım belki size de tanıdık gelecek... ve belki de bizim hikayemiz,aslında sizin hikayeniz ve hatta hepimizin hikayesi... Kim bilir !


 Herkesee merhaba. Aşık olmak işin kolay yanı ya sonrası adlı kitabı yorumlayacağım sizlere. Kitabın ismi sizcede çok uzun değil mi? Neyse bu kitabı ben bayadır elimde süründürüyorum. Tam iki kere başlama girişiminde bulundum. Ancak ikisinde de geri bıraktım. Üçüncü denemem de nihayet okuyabildim. Öncelikle kitabın konusundan size biraz bahsetmek istiyorum. Kitap William adındaki erkek karakterin ağzındödan anlatılıyor. William Ivy yi seviyor ve bir ilişkileri var. Daha sonra Ivy nin hamile kalmasıyla beraber yaşamaya başlıyorlar ve kitap bu şekilde ilerliyor. Açıkçası kitapta ilgi çekici bir olay göremedim ben bu yüzden de ne söyleyeceğimi pek bilemiyorum. William Ivy yi seviyor tamam ama aralarında hiç bir sevgi göremedim ben. Sonuçta bir aşk kitabı ama hiçte öyle durmuyor. Ben daha yoğun bir aşk beklerdim. Bir de William ve Ivy ' nin anlaşamadığı konular fazlasıyla oluyor. Bu her kitapta var her ilişkide de olur. Ama hiç bir zaman olaylar hakkında konuşup halletmeye çalışmadılar ve bu da benim sinirimi bozdu. Sanki hiç bir şey yokmuş gibi devam ettiler bir süre sonra. 
Kitapta sevdiğim bir iki bölüm vardı ama maalesef ki spoiler olacağından bölümleri söyleyemiyorum. 

Bunun dışında yazarın dilini akıcı buldum. Konuyu ve kitabı sevmememe rağmen oldukça akıcı bir şekilde ilerledi kitap ve kısa bir sürede bitirdim Ama dediğim gibi düzgün bir olay 
döngüsü yoktu. Uzun zamandır bir kitaba bu kadar sinir olmamıştım sanırım. Bu da beni üzüyor. Çünkü çok merak ettiğim bir kitaptı ve ben kitabın kapağına felan bayılmıştım.Hele ki erkek karakterin ağzından anlatılıyor oluşu çok hoşuma gitmişti. Fakat maalesef ki beğendiğim bir kitap olmadı :(



Puanım:

0 yorum:

Yorum Gönder