10 Eylül 2015 Perşembe

Dizi Önerileri #2 | My Mad Fat Diary | stealthreader

      Herkese merhabalar. 2. dizi tavsiyemle karşınızdayım. Yaz bitmeden şöyle tam yazlık, eğlenceli bir diziden bahsetmek istiyorum. Sizi yormayacak, izlerken stres atabileceğiniz bir dizi arıyorsanız My Mad Fat Diary tam size göre. 
      Ana karakterimiz Rae'nin bazı sorunları var. Bunlardan biri ise kilolu olduğunu düşünmesi. Rae intihar girişiminde bulunduğu için 4 ay hastanede kalmış ve hastaneden çıkmasıyla dizi başlıyor. Tesadüf eseri eski arkadaşı Chloe ile karşılaşıyor ve onun arkadaş grubuyla takılmaya başlıyor. Chloe'nin arkadaşları çok tatlı, çok sempatikler. Dostluklarını azıcık kıskanmış olabilirim :D




      Tabi ki sorunları Rae'i yalnız bırakmıyor ve bu süreçte arkadaşları ona destek oluyorlar. Tüm bunları izlerken bazen kahkaha attım bazen de ağladım. Kitap okurken ağlayan biri değilim fakat fim ve dizilerde çok kolay ağlayabiliyorum. 


      Dizi 3 sezondan oluşuyor ve toplamda 16 bölüm. Ben 2 günde bitirdim diziyi ve erken final yaptığını düşünüyorum. Bence devam edebilirdi ve çok da güzel olurdu. Son bölümde içimde bi burukluk oldu. Sanırım 16 bölüm yetmedi bana. 
     

      İzlemeniz gereken. bazı konularda önyargınızı yıkacak bir dizi olduğunu düşünüyorum. Şiddetle tavsiyemdir.


      Bu arada dizide çok güzel şarkılar vardı. Rae ve Finn'in ( <3) çok iyi bi müzik zevki var. Çalan bazı parçaları önceden biliyordum, bazılarını ise dizi sayesinde keşfettim. Bu da dizinin bana kazandırdığı en güzel şeylerden biri. Aşağıya çok sevdiğim ve dizide çalan bi şarkıyı koydum. İlginizi çekerse bakabilirsiniz.


Merak edenler için ilk sezonun fragmanını aşağıya koydum. İyi seyirleeer^^

















0 yorum:

Yorum Gönder