10 Eylül 2015 Perşembe

TBT 4.Tur | Aşk Mutfağı Yorumu | kitapmiti

Kitabın Adı : Aşk Mutfağı

Yazarı : Tuğçe Sargın

Yayınevi : İndigo

Sayfa Sayısı : 320

Liste Fiyatı : 17,00












Özgür olmak için gittiği diyarlarda bambaşka bir aşka tutsak olan bir menekşenin hikâyesi…

Hayallerini gerçekleştirmek için ülke ülke gezen Menekşe, özgürlüğünün tadını çıkartırken mutfaktaki hünerlerini de geliştiriyordu, ta ki İtalyan mutfağıyla tanışana kadar… 

Burada lezzet çoktu ve iddialı olmak gerekirdi, Menekşe de öyleydi. Bir çiçek gibi özgür, güzel ve iddialı… Menekşe İtalyan mutfağından gelen kokulara daha fazla dayanamadı… Güzelliği, zekâsı ve özgürlüğüne düşkün Menekşe La Rossa'nın ne demek olduğunu anlamak istiyordu, bu koku onu cezbetmişti, artık mutfağa girme vakti gelmişti. Hem de bu yalnız ve garip adamla…


Herkese yeniden merhaba. Titan Blog Turu'nun 4. kitabı olan Aşk Mutfağı'nın yorumu ile karşınızdayım. Öncelikle konusundan bahsetmek istiyorum .Çünkü kitabın konusunu gerçekten çok beğendim. 

Çok iyi bir aşçı olan Menekşe, ülkesindeki eğitimini tamamladıktan sonra başka ülkeleri de gezerek yeni mutfakları denemek ister ve yolculuğa başlar. Bir çok ülkeyi gezen Menekşe İtalya'da Ricardo ile karşılaşır ve tesadüflerle bir araya gelmeye devam eden ikilinin arasında bir aşk doğar.


Konusu sizce de çok güzel değil mi? Açıkçası ben çok beğendim. Ama sorun şu ki kitabın konusu ve belki de biraz kapağı dışında başka bir şeyini beğenemedim. Aslında ben fazla ağır eleştirmeyi sevmem. Ne olursa olsun kitaplarda büyük bir emek var derim. Hatta yazarımız bizim yorumlarımızı özenle okudu ve dikkate alacağını söyledi. Böyle şirin bir yazarı kırmayı da istemem.

Neyse kitabın beğenmediğim yerlerine gelirsek. Öncelikle anlatımı basitti. Kolaylıkla okunabilen bir kitaptı ki yazar da bunu amaçladığını söyledi. Ama yine de bana biraz basit geldi. Onun dışında ben kitabın ana karakteri olan Menekşe'den ciddi anlamda nefret ettim. Kızın davranışları çok sinirimi bozdu. Ricardo onun için çoğu şeyi yaptı ama kızımız yinede mutsuzdu. Bir de kitapta yoğun bir aşk yoktu ki ben zaten Ricardo ve Menekşe'nin birbirine aşık olduğunu düşünmüyorum. Ricardo seviyordu ama aşık değildi. Bu kesinlikle benim görüşüm. Zaten Menekşe'nin sevdiğini bile sanmıyorum. Son olarak ta kitabın sonu beni delirten son noktaydı. Ciddi anlamda çok sinirlendim. Okuyanlar mutlaka anlar. Gerçi herkesin düşüncesi farklı olur. Mesela Melike sonundan çok etkilendiğini söyledi. Kişiye göre değişir. Ama ben oldukça sinirlendim. 


Evet bugünkü yorumum bu şekildeydi. Daha fazla yorum ve alıntılar için turumuzun instagram sayfasını takip etmeyi unutmayın.

Bir sonraki yorumda görüşmek üzere keyifli okumalar. :*

(Puanım 1.5 ama yıldız olmadığı için 2 koyuyorum :D )

Puanım;

0 yorum:

Yorum Gönder