10 Eylül 2015 Perşembe

TBT 4.Tur | Aşk Mutfağı Yorumu | stealthreader

Kitabın Adı : Aşk Mutfağı
Yazarı : Tuğçe Sargın
Yayınevi : İndigo
Sayfa Sayısı : 320
Liste Fiyatı : 17,00









      Özgür olmak için gittiği diyarlarda bambaşka bir aşka tutsak olan bir menekşenin hikâyesi…
      Hayallerini gerçekleştirmek için ülke ülke gezen Menekşe, özgürlüğünün tadını çıkartırken mutfaktaki hünerlerini de geliştiriyordu, ta ki İtalyan mutfağıyla tanışana kadar… 

      Burada lezzet çoktu ve iddialı olmak gerekirdi, Menekşe de öyleydi. Bir çiçek gibi özgür, güzel ve iddialı… Menekşe İtalyan mutfağından gelen kokulara daha fazla dayanamadı… Güzelliği, zekâsı ve özgürlüğüne düşkün Menekşe La Rossa'nın ne demek olduğunu anlamak istiyordu, bu koku onu cezbetmişti, artık mutfağa girme vakti gelmişti. Hem de bu yalnız ve garip adamla…

      Herkese merhabalar. 4.turumuzu Aşk Mutfağı'na düzenlemiştik ve geçtiğimiz günlerde bitti. Alıntılara ve diğer arkadaşlarımın yorumlarına ulaşmak için @titanblogturu'nu ziyaret etmeyi unutmayın. Benim yorumuma gelecek olursak;
Ana karakterimiz Menekşe başarılı bir aşçı ve ülke ülke gezerek kendini geliştiriyor. İtalya'da olduğu sırada tesadüf eseri Ricardo ile tanışıyor. Bir sebepten ötürü yolları ayrılıyor fakat daha sonra tesadüfler peşlerini bırakmıyor. Kitabın konusunu genel olarak böyle özetleyebilirim. Yazarın anlatımı çok basitti. Betimleme ve duygu tasvirlerine girmeden dümdüz bir şekilde olayı okuyorduk. Bunu yazarın ilk kitabı olmasına başlıyorum. Eminim diğer kitaplarında kendini daha da geliştirecektir. Dediğim gibi anlatımının basit olması sebebiyle çok kolay okunan bir kitaptı. Konusu ve kurgusu da kafa yormayacak şekildeydi zaten. Bu nedenle yaz aylarında okunabilecek, çerezlik bir kitap çıkmış ortaya. 
      Menekşe çok gurursuz, Ricardo ise çok egoistti bence ve bunlar benim karakterlerde en sevmediğim özelliklerdir. Bu yüzden karakterlere de ısınamadım. Anlatım onların ağzından olsaydı belki daha çok severdim. 3.kişi ağzından anlatılmasına karşı değilim ama bu kitapta kitabın içine giremedim pek. Bu durum beni biraz rahatsız etti. Beni rahatsız eden bir diğer durum ise kitaptaki yazım hataları. Kitabı düzenleyen space tuşunun varlığından habersizmiş sanırım. Bağlaçlar birleşik yazılmıştı falan. Okurken çok gözüme battılar.
      Benim Aşk Mutfağı hakkındaki düşüncelerim bunlar. Anladığınız üzere pek sevdiğim bir kitap olmadı.
      İndigo yayınlarına Aşk Mutfağı ve Renkler Ülkesi içi çok teşekkürler^^ Son olarak tur hesabımızdaki alıntılardan birkaçını buraya bırakıyorum.





Puanım:

0 yorum:

Yorum Gönder